Super Surprice!

Överraskningsveckan startade med städdag i jaktstugan. Och om man tycker att städning inte är sådär superskoj i vanliga fall så kan man lägga lite plusmeny på den här.
Började morgonen med en timmes vedklyvning med yxa, detta med syfte att tillverka marshaller i anabolaformat. (bildbevis nedan)
Fortsatte sedan med att lasta bilen med vedpinnarna, elverket (som för övrigt väger en bit över vad mina omusklade armar egentligen klarar) och madrasser.
Rullade ut i skogen och gjorde direkt upp eld för att värma skurvatten. För att kunna förvandla möteslokalen till honeymoon-svit fick jag kånka ut 10 stolar med tillhörande bord, lyfta ner en träsäng överst från en stapel av typ 6 sängar (även denna manöver i tyngsta laget) och försöka piffa till ett hopplöst oromantisk rum till någonting fint.
 
Nöjd över vad jag tillslut åstadkommit rullar jag ned från Rutberget med gott om tid innan maken skulle återvända från arbetet. När jag nästan kommit ut i byn ringer den samme och jag snabbar mig att stänga av motorn och svarar avslappnat "Hallå"
Det visar sig då att även min make hade en överraskning på lut, en överraskning som innebar att han kommit hem två timmar tidigare från jobbet, bara för att då konstatera att jag är borta med hans bil! Jag fick då avslöja att jag hade en överraskning på gång och han fick lova att försöka glömma att jag åkt ut med pick-upen.
 
Men så kom tillslut lördagen.

Välkommen in!
 
 
 
Brage tyckte det var jätteroligt! Springa lös och hitta gamla benrester bakom varje buske!
 
 
Marshaller big size!
 
 
Grillade revbensspjäll och friterade jumbofrites över öppen eld!
 
 
Vi testade fiskelyckan och kammade noll!
 
 
Jag gav mina stövlar en tredje chans att inte skära sönder mina hälar, nitlott på den.
 
 
Timo spejade efter älg och mitt i natten så smög den fram.
 
 
Love can move mountains ( eller.. i alla fall sängar och elverk)
 
 

Här ser du alla meddelanden som jag fått
Postat av: Nina

Så fint, och vad duktig du ær! <3

2013-07-29 @ 12:24:51
URL: http://psyknina.wordpress.com
Postat av: Elin

Hej Malin! Ha tänkt ja sku kommentera ett tag men he ha som int bleve å, som vanligt ;)

Men iallafall, jävlar va bra du skriv å fina bilder :) Gatt ju rakt läsa igenom hela arkivet, riktigt underhållande och spännande läsning, trots att jag läst allt i efterhand. :)

Svar: Haha, Tack! men måste ju uttrycka sig på nåt vis så folk se att man finns fast man inte har Facebook ;) Det räck ju tydligen inte med att man finns i verkligheten idag :P
hilltopp

2013-07-29 @ 19:21:46
URL: http://bettybenz.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0