På lönedagen

I vanlig ordning när lönen trillat in på kontot börjar man direkt se sig omkring på vilket sätt man snabbt kan balansera kontot med lite utgifter. Så även idag..
Startar igång datorn och börjar härja runt för att hitta en ynka faktura, en liten skuld eller något annat som kan kosta mig några procent av 1 månads ihoptjänade slantar..
När jag vänt ut och in på varenda låda och bläddrat igenom sophinken med papperssortering ger jag tillslut upp och loggar in på banken..
Där var dom, allihop på super miljövänligt papper.. Även på mailen hittar jag postgirooch ocr nummer redo att knappas in.
 
Teknik i all ära men jag måste säga att jag känner mig lite tappad bakom vagn när jag inte ens behöver komma i närheten av pärmar och hålslagare med en ständig känsla av att jag glömt något.
Well, det lär nog visa sig med lite plusmeny nästa månad i såfall..

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0