övergår mitt förstånd

jag vaknade till detta. .


men ignorerade och gjorde detta istället..






sedan gick jag på stan och skulle hitta något till mig själv men hittade bara grejer till någon annan. . (gissa vem )






Det övergår mitt förstånd varför bilderna helt plötsligt vred på sig. .
Det övergår mitt förstånd varför jag i tre dagar försökt skriva det här inlägget på plattan utan att lyckas men med samma internet och program går det att skriva från telefonen. .
iallafall så slutade dagen så här



Här ser du alla meddelanden som jag fått
Postat av: Ma

Så snygga blomkrukorna blev. Trolleri över diskbänken utövades också ;)

2013-02-20 @ 09:02:30
Postat av: nina

Det kan ju bara betyda att vi borde gå på stan oftare! FInt kök!

2013-02-21 @ 18:15:34
URL: http://psyknina.wordpress.com

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0