Weekend roots..

När maken flydde hemmet så gjorde även jag..
Hem till landet där jag får gå i en gammal garageoverall och byta min egen olja i bilen för att senare samma dag ikläda mig en gammal mjölkrock och baka tunnbröd. Där jag kan ge mig ut och springa i tajta funktionskläder och ett par timmar senare hänga geväret över axeln och smyga ut för att se vad som finns att döda.
Landet där grannen ringer och funderar varför han inte hört någon smäll i skogen, Landet där en redig kvinna får finnas utan att vara varken bitch eller "lebba". Där kunskap värderas högre än utseende och där det går lika bra att slänga käft högt och ljudligt oavsett om du är karl är kvinna.
 

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0