Less..

Det är lätt av vara less på mycket
less och less så man helt tappar trycket
less på jobbet less på allt
less för att det alltid är för varmt eller kallt
 
less på röran less på huset
less på att vi annars har fått bo ute i gruset
less på kartonger och ständig kurragömma
less på att jag ändå min plånbok vill tömma
 
less på att inget vettigt ha att göra
less på stress och inget kunna slutföra
 
less för att jag vet att andra lessnat på mig
lessnat för att jag är så ledsam tjej
ledsen blir jag när jag kommer på
att min lesshet gör alla bara vill att jag ska gå
ingen orkar snart ens på mig höra
sluta ledsna är vad jag måste göra!
 
 
 
 
 

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0