En enkel promenad..

Tänkte gå ut i skogen och titta om jag kunde hitta lite svamp.
Alla fem hundar skrek bedjande TA MIG MED!
Tog den gamla lydiga .
Gick.
Hunden var olydig och rymde in på gården där det bor två fullkomligt galna djävulshundar.
Jag stod i skogen bakom och skrek, livrädd och skamlig.
När jag äntligen fick tillbaka rymmaren var jag lite på villovägar från stigen jag hade tänkt gå.
Så jag gick rakt in i skogen.
Kom på en stig.
Följde stigen på helt okända vägar.
Tog fram google maps och kontrollerade så jag inte var påväg helt i fel riktning.
1½ timme senare var jag åter hemma.
Kände mig stolt över min äventyrliga utflykt.
 
 
 
 

Här ser du alla meddelanden som jag fått
Postat av: nina

Djävulshundar är inte att leka med.

2012-09-16 @ 17:25:40
URL: http://psyknina.spotlife.se

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0