Avkopplad..

10 månader utan facebook..
Man får verkligen en AHA upplevelse..
Hur mycket tid man får över när man inte behöver ägna tid åt FB..
Hur många vänner som visar sig bara vara knapptryckningar..
Hur skönt det är att vara osynlig - Hur hemskt det är att inte synas/finnas..
Hur mycket man tror man har som finns vid liv som i verkligheten är stendött och nergrävd historia..
 
Hur folk kan vara så vansinnigt nyfikna på ett facebook jag men inte i närheten lika intresserade av det verkliga jag.

Här ser du alla meddelanden som jag fått
Postat av: Fredrik Björklund

Jag tror mest att det beror på att folk tenderar att vara så jävla upptagna hela tiden.

Med värme och kärlek,
Lillebror

2012-10-11 @ 20:53:19
Postat av: Terese

Funderar på att ta bort min FB med, men.. får se ;-)

2012-11-09 @ 09:20:06
URL: http://lovelynorrland.blogspot.se/
Postat av: Jannike

Halkade in på ett bananskal här, men du har helt rät i vad du säger..Så ville bars säga "bra sagt, kunde inte sagt det bättre själv"
Ändå nördar jag -.-

Svar: Kul att du trillade in:)
hilltopp

2012-11-12 @ 21:55:45
URL: http://Jannikebystrom.wordpress.com

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0