No peace, just understanding..

Sitter och försöker slappna av då det egentligen är "helg" för mig idag.
Har givetvis massor att göra men försöker skjuta det lite framför mig just nu. Det är soligt ute så jag har tänkt att ta en låång promenad nu på förmiddagen, sedan blir det ombyte och en lite turné på stan- Utförsäljning av MC-kläder, lite rekning av kakel och badrumsinredning, hem igen och tvätta bilen, städa, hänga tvätt och dyligt, samt mer packning förstås.

Så skönt då det går framåt och det soliga vädret med sommaren i antågande bidrar ju också till att allt känns gå lättare. Jag hoppas bara att jag kunde göra mig av med det ständiga dåliga samvetet att man inte hinner med vänner och umgänge alls just nu. Önskar bara att alla förstår att det inte betyder att jag bryr mig mindre..

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0