I brist på annat..

Eftersom det inte händer alls så mycket på den front som den här bloggen ska fokusera på, så slänger jag ut lite annan random information från livet..

Det var strålande väder och både jag och min sambo var rastlöst trötta så vi åkte ut och skulle spana efter Råbock..



Vi satt tysta i gräset i det strålande vädret och såg hur grannbyarna hade mindre strålande väder..



Vi satt alldeles tysta men hörde ingenting..

..för i närmaste telefonstolpe var det hål i gång..

Så vi kilade iväg till nästa ställe och plöstligt blev det spännande...


och lika spännande blir det för mig att försöka tillaga denna som den förtjänar..

Tjoops!

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0