Ljusare tider..

Nu är det vår på Lomsjöns solsida!
Det droppar från taken, jag törs inte köra upp till huset trots 4-hjulsdriften, torkställningen står ute på altanen och kläderna svajar i vinden. Jag har sorterat i garderoben, burit bort julgardiner och andra onödiga (och fula) saker ut till det framtinade förrådet. Spelar årets melodifestival för fullt och den doftande vårluften väller in genom den öppna ytterdörren.
Min älskade svärfar har kommit hem från "Abisko", hel och efterlängtad och på lördag är dags att hälsa välkomna till mina päron hemkomna från Playa del sol.


Här var vi ute och röjde upp skoterleden förra helgen,
fullkomligt onödigt kan man ju tycka såhär i efterhand när snön har tinat
bort från träden, men fint blev det då!



Så här ser alltså det fruktansvärda skadan ut under bandaget :S



och SÅHÄR ser min tokfina vänsterhand ut! Min kära svägerska skulle laga en av sina långa graciösa naglar och av bara farten satt det 10 fina nya naglar på mina händer också!
Vill lägga till att jag endast EN gång i mitt liv har haft nagelförlängningar vilket var under studenten. Kostade då på dem över 1000:- och de satt ganska precis till midsommarafton vilket blir ungefär två veckor.
Och enligt Malin standard lyckades jag såklart göra en spricka i höger tumnagel samt bryta av hela nageln på vänster ringfinger redan imorse på gymmet. Men som tur var fanns det lite material kvar att laga till dem igen..

http://www.youtube.com/watch?v=OvdDf15xYCA
Rösta på Top Cats på Andra chansen!


Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0