Det brakar loss..

Vintern rasar utav våra fjällar tralalala!
Så otroligt skönt! Har börjar jobba heltid, vilket jag gruvade mig för lite med tanke på hur vansinnigt trött jag vart på mornarna hittills och jag skulle få ännu fler dagar upp i ottan, men det går ju hur bra som helst när solen är på väg upp över horisonten när väckaren ringer..



Sedan så har ju äntligen den här himmelens husförsäljaren kommit hem ifrån utlandet och vårt första möte på nästan en månad blev i samband med detta;

MODOs första slutspelsmatch på länge! Så vi tog plats i logen, blev tvingade att byta kläder och smaskade sedan i oss trerätters under tiden Skellefteå sopade banan med hemmalaget och hånade oss för vårt klädombyte.


Så nu väntar vi spänt på den nya offerten och sedan kommer det- tiden då det är dags att bestämma oss! Jag som har nog beslutsångest om jag ska köpa mjölk från arla eller Norrmejerier!

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0