Long time no see..

Ungefär en månad sedan senaste inlägget och det känns i fingrarna att man tappat hastigheten på tangentbordet.
 
Känner tillochmed att jag inte ens behöver ursäkta mig för min frånvaro, självklarheten i anledningen är så slagkraftig att endast de sovande inte kan se den.
 
Så jag hoppar direkt in på bildserien. Ingen ska bort.
 
 
Häärliga gubbar som var här och kirrade flytten! Tack och bock för det!
 
 
I Övrigt har vi hunnit flytta in på 22 kvadrat. Hunnit förstå att vi ska bo såhär i fem månader till.
Vi har hunnit fira midsommar, fiska gädda, jobba jobba jobba och sträck sett Game Of Thrones!
 
Til next time..
 

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0