Trångt om härligheten..

Min hjärna är idag fullkomligt överbelastad sedan gårdagen.
Började förmiddagen med att jobba 4 timmar innan febertermometern  fick mig att kasta in handduken och åka hem. Svängde på vägen hem förbi hos mäklaren och fick en mycket glatt besked angående värderingen! Precis så mycket som vi hade hoppats på!
Ännu en resa till Sidensjö igår kväll och i skrivande stund borde lånelöftesansökan ligga på VD:ns bord för godkännande! Det som bryr mig lite är dock att jag verkligen inte hade en aning om hur stora chanserna var att vi skulle bli varesig nekade eller godkända när vi klev ut i kylan efter mötet. Man kan ju inte låta bli att liksom anta att det är såklart vi får lånet med samtidigt vill man ju inte riskera besvikelsen.
Och ärligt talat är det ganska lätt att vara neutral just idag, är totalt igenpackad i skallen av förkylningen, har en sprängande huvudvärk och andas genom munnen.

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0