Telefonen går varm..

Började morgonen med ett tänkt 2 minuters  samtal (på arbetstid!) till min far i ett vanligt skvaller ärende helt utanför husköpar ämnet. Det tänkta 2 minuters samtalet  blev dock nästan 40 minuter (på arbetstid!) innehållande allt ifrån räntekalkyler till hur påkostade framtidens middagsmenyer skulle kunna vara.

En stund senare knappade jag numret till mäklaren och bokade ett värderingsmöte till måndag eftermiddag.

Nästa samtal gick till husförsäljare 1 med en snabb förfrågan om att få ett skiss på husets exteriör innan mäklarbesöket på måndag.

Knallade på lunchen iväg till min mors arbetsplats för att rapportera om gårdagens juristmöte samt ge henne en förvarning om att en hastig borgelig vigsel i rent juridiskt syfte inte längre är en omöjlighet.

Mottager på eftermiddagen ett samtal där husförsäljare 1 meddelar att han inte alls har någon kostnärlig ådra utan behöver knappar och dataverktyg för att få till något som liknar ett hus och med det att det inte kommer hinnas med innan Måndagen.

Så nu hoppas jag att telefonen har fått göra helg och går ner och får i mig fredagsmiddagen då svärfar ärdagens kock..


Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0