Förräderi..

Idag har jag verkligen känt mig som en skurk. En förrädare som går och smider elaka myteri planer bakom husförsäljarens stackars oskyldiga rygg!
Jag VET att anledningen att han ÄLSKAR sitt jobb och är hängiven och allt det där bla bla, delvis är sant men även att många nollor går direkt ut från våran bank och in på hans.
Så, vad har jag gjort? Jo, jag har skickat ritningen på det hus vi vill ha till en annan husleverantör som också erbjuder kundritade lösningar. Planen är att se vilket pris de kan erbjuda med exakt samma innehåll.
Jag såg att standardutförandet från den andra leverantören är i princip i samma klass som den första. Det enda som skiljer är leverantören av köksinredningen. Golv, dörrar, tak och värmepump är precis samma av det jag hittat hittills.

En liten tröst är förstås att våran säljare åker utomlands på Måndag och blir borta 3-4 veckor. Vilket ger oss gott om tid att bedra och belysa..

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0