Design..

Medan jag gått omkring och väntat på att Jennsiii skulle göra färdigt designen på bloggen så fick jag tid att röja undan ordentligt här hemma för senare blir det bråttom.
Direkt svärföräldrarna och min sambo kommer hem så styr vi kosan mot banken.. Känns otroligt spännande samtidigt som jag gruvar mig lite. Som alltid är det förmodligen massvis med saker man inte hunnit tänka på och det är bara att hålla tummarna att det inte förändrar våra planer allt för mycket.

Förresten så slängde vi ut stugan vi bor i nu till försäljning igår och resultatet vart mer än tillfredställande! Fem minuter efter annonsen ploppat upp i listen så ramlade första mailet från en intressent in. Sedan dess har annonsen visats över 700 gånger och ytterligare 4 mail har kommit.

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0