Årets finaste dag..

En bedrivt av mig att kunna komma med såhär positiva uttryck när jag känner mig förkyld (ja, ibland får tillochmed en hypokondriker rätt) och utarbetad. Men hur ska jag kunna låta bli, när jag lämnar jobbet i början på eftermiddagen och solen strålar! Det gula varma ljuset träffar snötyngda träd som gnistrar efter helgens permafrost! Som grädde på moset så kan ju inte vädret blivit bättre den dagen Mäklaren skulle komma och göra värderingen!

I skrivande stund har optimismen inte dalat direkt! Nejnej, vi har bara fått beröm för huset (som fortfarande endast finns i pappersform då) och tomten och hela rasket! Dessutom verkar det inte vara omöjligt för mäklaren att öka värderingen med nån hundratusing ifall det skulle underlätta för oss på banken! SÅ BRA!

Nu kan vi ligga hemma sjuka i lugn och ro och vänta med spänning tills mailet ramlar in på onsdagmorgon!

Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0