Vintern rasar utav våra fjällar..

OoOo nu är det oOotroligt nära att the båtten is nådd alltså! Suttit halva förmiddagen och letat jobb i Canada! Jag som varit den mest hemma/Örnsköldsvik/norr om Moälven- kära människa som finns! Men nu sitter jag alltså och undrar var i himmelen man ska ta vägen! Den här kommunen är verkligen under all kritik!

Dessutom har vi lyckats riva ass-kissing fasaden på en av husförsäljarna vi varit i kontakt med! Senaste samtalet var 20 minuter av dumförklara dom envisa husköparna som promt vill ha reda på vad de betalar för och ge dom en stor portion av dåligt samvete för att de sett till att försäljaren har fått jobba för sin feta lön!!
Fungerar dock jävligt dåligt (på ren svenska) då han gör x-antal kardinal fel!
* Sälj din produkt kritisera inte andras!
* Erkänn aldrig att du anser att kunden är a waist of time (på ren svengelska)
* Antyd aldrig att kunden far med osanning (på ren gammel svenska)
* F(fan, blir så irriterad att jag inte kan tänka klart!)örsätt aldrig din kund i irritation!

Hur som helst ville han ha ett nytt möte med oss snart och jag kan med all säkerhet säga att ingen av oss är vidare sugen på det!

MEN, desto bättre till ligger försäljaren vi ska träffa ikväll. Han behöver ju bara normaltrevlig för att ligga hästlängder före föregående!

Cutie overload!
http://www.youtube.com/watch?v=4wt824D1Bqg


Här ser du alla meddelanden som jag fått

Lämna ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Tack för ditt meddelande!
RSS 2.0